قوانین و شرایط ارسال کالا در ایمن کارا

شرایط ارسال کالا ایمن کارا

هزینه ی ارسال اعلام شده برای سفارش در محدوده ی وزنی 1 الی 5 کیلوگرم می باشد.

زمان ارسال برای هر روش به صورت زیر می باشد:

1- پست پیشتاز : 2 روز کاری  الی 4 روز  کاری ( سفارش تا سقف 5 کیلو گرم) در روز های عادی و در روز های مانند تولد و عید های بزرگ اداره  پست به دلیل ازدحام تا 10 روز کاری امکان تاخیر در تحویل را دارد.

توجه:فروشگاه ایمن کارا بعد از ارسال کد رهگیری مرسولات برای مشتریان فقط به صورت کاربر می تواند از طریق سایت  اداره پست پیگیری کند و راه دیگری برای پیگیری پست امکان پذیر نیست پس لطفا از فروشگاه تقاضای بیشتری جهت پیگیری مرسولات نداشته باشین، کاربر می تواند با کد رهگیری که برایشان ارسال شده است از طریق سایت و شماره تماس زیر اقدام به پیگیری از اداره پست  کنند.

http://tracking.post.ir

یا شماره تماس: 021193

طبق شرایط اداره پست، در صورتیکه تحویل گیرنده در دو مراجعه به محل و یا تماس با ایشان جوابگو نبوده و یا کالا تحویل نگردد، کالا به انبار اداره پست مرکزی همان شهر خریدار ارسال می شود و بعد از گذشت 7 روز کاری کالا برای ایمن کارا ارسال می شود هزینه ی برگشت کالا از ایمن کارا دریافت می شود. لذا شرکت مسئولیتی در قبال این فرایند نداشته و پس از عودت کالا به ایمن کارا هماهنگی مجدد با خریدار صورت گرفته و خریدار موظف به پرداخت هزینه های ارسال مجدد و هرینه ی عودت کالا می باشد.

پس از پرداخت هزینه ها، کالا مجددا برای خریدار ارسال خواهد شد.  لازم به ذکر است چنانچه خریدار حاضر به پرداخت هزینه ها نبوده، هزینه عودت کالا و ضرر  زیان فروشگاه از خریدار سر و باقیمانده مبلغ پرداختی به حساب ایشان واریز می گردد.

2- تیپاکس : 2 روز  کاری برای مسیرهای نزدیک و 5 روز کاری برای مسیرهای دور  در روز های عادی و در روز های مانند تولد و عید های بزرگ تیپاکس به دلیل ازدحام تا 10 روز کاری امکان تاخیر در تحویل را دارد.

توجه:فروشگاه ایمن کارا بعد از ارسال کد رهگیری مرسولات برای مشتریان فقط به صورت کاربر می تواند از طریق سایت تیپاکس پیگیری کند و راه دیگری برای پیگیری تیپاکس امکان پذیر نیست پس لطفا از فروشگاه تقاضای بیشتری جهت پیگیری مرسولات نداشته باشین، کاربر می تواند با کد رهگیری که برایشان ارسال شده است از طریق سایت و شماره تماس زیر اقدام به پیگیری از تیپاکس  کنند.

https://tipaxco.com/tracking

یا شماره تماس : 0218457

طبق شرایط شرکت تیپاکس، در صورتیکه تحویل گیرنده در دو مراجعه به محل و یا تماس با ایشان جوابگو نبوده و یا کالا تحویل نگردد، کالا به مبدا عودت داده خواهد شد و هزینه ی دو طرفه از ارسال کننده دریافت می شود. لذا شرکت مسئولیتی در قبال این فرایند نداشته و پس از عودت کالا به ایمن کارا هماهنگی مجدد با خریدار صورت گرفته و خریدار موظف به پرداخت هزینه های ارسال مجدد و هرینه ی عودت کالا می باشد.

پس از پرداخت هزینه ها، کالا مجددا برای خریدار ارسال خواهد شد.  لازم به ذکر است چنانچه خریدار حاضر به پرداخت هزینه ها نبوده، هزینه عودت کالا و ضرر زیان فروشگاه مبلغ پرداختی ایشان کسر و باقیمانده به حساب ایشان واریز می گردد.

4- باربری، اتوبوس های بین شهری و سایر روش ها : 2 روز کاری به غیر از شرایط خاص آب و هوایی در شرایط و روز های خاص تا 5 روز امکان تاخیر وجود دارد.
هزینه ی حمل کالا تا مرکز مربوطه به عهده ی مشتری می باشد.باربری فقط مرسولات را تا انبار همان شهر حمل میکند و ارسال مرسولات تا درب منزل به عهده مشتری می باشد و از طریق تماس با مشتری هماهنگ می شود.

5- ارسال از طریق پیک تنها برای شهر قم فعال بوده و هزینه آن به عهده ی مشتری می باشد.

6- روش انتخابی ایمن کارا: با توجه به اینکه امکان ارسال برخی کالاها بوسیله ی پست امکانپذیر نبوده و یا در برخی از شهرها امکان ارسال بوسیله ی تیپاکس، باربری و یا … وجود ندارد، “روش انتخابی ایمن کارا”  تعیین شده که با انتخاب آن، مشتری این اجازه را می دهد تا ایمن کارا با هر روشی که امکان داشته باشد سفارش را ارسال کند. با انتخاب این گزینه مشتری حق اعتراض را از خود سلب می نماید.

لازم به یادآوری ست در صورت مغایرت در هزینه ارسال به صورت تلفنی هماهنگی های لازم انجام خواهد شد و ما به التفاوت اخذ می گردد.

لازم به ذکر است تمامی کالاها قبل از تحویل به شرکت های واسط (شرکت پست، تیپاکس، پیک ها، باربری ها، پایانه های اتوبوس رانی و …) توسط واحد کنترل کیفیت بررسی و از نظر سلامت فیزیکی و سایر موارد تایید می گردد،  همچنین زمان تحویل به شرکت های واسط مجددا کنترل و تحویل می گردد.

لذا خواهشمند است زمان تحویل کالا را بررسی نموده و بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن بوده و مسئولیتی به عهده ی ایمن کارا نمی باشد.

تماس با ما